بازدید هیأت دانشگاه شهید بهشتی از دانشگاه دولتی مسکو - انجمن‌ علمی زمین‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی
همراه با فصلنامه تتیس
آمار و اطلاعات سایت
:: بازدید امروز: 17 بار
:: بازدید دیروز: 33 بار
:: بازدید کل: 455889 بار
:: تعداد بروز رسانی: 309 عدد
:: نسخه سایت: 2.0.1
:: ایجادشده در تاریخ: 94/05/25

عضویت در تارنما

جهت دریافت جدیدترین بروزرسانی‌ها می‌توانید به جمع ما در کانال تارنما در شبکه‌ی تلگرام بپیونید لینک عضویت:https://t.me/sbu_geology

h/Files/cd4286f91e2c74d5e2031b67e2e5b837.jpg

بازدید هیأت دانشگاه شهید بهشتی از دانشگاه دولتی مسکو

 

 IMG_3395-2017-3256.jpg

دکتر سید حسن صدوق، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی و هیأت همراه پنجم خردادماه 96 طی بازدید پنج ساعته از دانشگاه دولتی مسکو (لومونوسف)، با رئیس، معاونان و رئیس دانشکده زمین­شناسی دیدار و زمینه­های همکاری میان دو دانشگاه را بررسی نمودند.
 
دانشگاه دولتی مسکو، دانشگاه اول فدراسیون روسیه و دارای شهرت جهانی است. این دانشگاه از نظر فضای فیزیکی و شاخص­های کمیّ، در 70 سال اخیر همواره در میان 3 دانشگاه اول جهان و در اغلب رده بندی­های جهانی در زمره 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. رییس این دانشگاه به واسطه اهمیت و جایگاه بسیار ویژه آن، با حکم رییس جمهور روسیه منصوب می­شود و در جلسات هیأت دولت روسیه شرکت می­کند.

  
photo_2017-05-27_09-59-02-2017.jpg

 

در ملاقات دکتر صدوق با پروفسور ویکتور سادونیچی، رییس دانشگاه مسکو، ضمن استقبال گرم از سرپرست دانشگاه شهید بهشتی و خوشامدگویی به هیأت همراه، دانشگاه شهید بهشتی را دارای نقش محوری در هدایت و توسعه ارتباطات علمی دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران با فدراسیون روسیه توصیف کرد و بر علاقه­مندی خود به گسترش همکاری­ها تأکید و اشاره نمود، این روابط مورد تأکید و توجه مسئولین دو کشور است.

 

IMG_3309.jpg

 

  
  
در مذاکرات رؤسای دو دانشگاه موضوعاتی چون برگزاری کنفرانس­های مشترک، همکاری در تدوین و توسعه سیستم جدید رده­بندی دانشگاه­های جهان با لحاظ نقش بومی دانشگاه­ها و روش های افزایش همکاری­ها مورد توجه قرار گرفت.
قبل و پس از ملاقات هیأت رئیسه دو دانشگاه، موزه منحصر به فرد و بزرگ سنگ­های زینتی دانشگاه مسکو، موزه تاریخ دانشگاه مسکو، موزه علوم زمین و دانشکده زمین­شناسی مورد بازدید هیأت دانشگاه شهید بهشتی قرار گرفت.
  
اخبار مرتبط:
?
گزارش تصویری بازدید هیأت دانشگاه شهید بهشتی از دانشگاه های فدراسیون روسیه

آیدی ما در تلگرام: @sbu_geology